Droomvlucht Slaapcomfort en Corona

Droomvlucht Slaapcomfort en Corona

Droomvlucht Slaapcomfort en Corona

Ook wij houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten.

Naar aanleiding van de RIVM richtlijnen is er afgelopen week besloten om preventieve maatregelen te nemen en wij hopen hiermee het risico op verspreiding van het coronavirus te minimaliseren. Wij begrijpen dat de gezondheid van u, uw familie, onze klanten en collega’s de hoogste prioriteit hebben. Om dit duidelijk te maken hebben wij onze maatregelen voor u uiteengezet.


Betreft uw bezoek aan onze winkel.

De adviezen vanuit de overheid geven tot heden geen reden om onze winkel te sluiten. Wij hanteren dus gewoon onze reguliere openingstijden.

Wel zullen onze adviseurs de richtlijnen van het RIVM in acht houden. Wij zullen u geen hand geven en 1,5 meter afstand in acht houden bij het adviseren en rondleiden. Onze medewerkers wassen regelmatig de handen en de kussens die u probeert worden voorzien van een hygiene sloop om besmetting te voorkomen. U kunt dus met een gerust hart langs komen om comfort te ervaren en advies te krijgen.

Onze koopavond op vrijdag is tijdelijk stop gezet

Maak een bezoekafspraak

Om een veilig bezoek aan onze winkel te kunnen garanderen vragen wij u een afspraak te maken.

Om dubbele afspraken te voorkomen vragen wij u dit minimaal 24 uur van tevoren te doen. Wij bevestigen uw afspraak altijd om misverstanden te voorkomen.

Bezoek afspraak aanvragen

Corona maatregelen

Betreft bezorging

Momenteel gaan alle gemaakte afspraken gewoon door volgends planning. Wel informeren wij u extra omtrent de maatregelen die onze bezorgers nemen om de risico’s zo klein mogelijk te houden.

  • Wij nemen met elke afgesproken klant een dag van te voren contact op om te informeren of de gemaakte afspraak door kan gaan.
  • Wij vertrouwen op de eigen verantwoordelijkheid van onze klanten en gaan er dan ook van uit dat klanten zelf hun afspraak afzeggen als er verandering komt in de gezondheidssituatie. Onze monteurs hebben het recht om, bij twijfel, de levering niet uit te voeren.
  • Wij houden de gezondheid van onze buitendienstmedewerkers goed in de gaten. Als één van hen één van de eerder genoemde klachten heeft sturen wij de betreffende medewerker direct naar huis. • Voordat bezorgen/stoffeerder binnenkomt desinfecteert hij zijn handen.
  • Contant geld wordt ontmoedigd. Onze bezorgers hebben een mobiel pin-automaat bij zich dat na elke klant wordt gereinigd.
  • Onze monteurs zullen geen handen schudden en fysiek contact met de klant vermijden.
  • Wij vragen de klant om gepaste afstand te houden (minimaal 1,5 meter) en om bij de montage niet in dezelfde ruimte als onze monteurs te verblijven.
  • Onze monteurs zullen bij het afleveren en plaatsen handschoenen dragen.

Concreet betekent dit dat wij vooraf ons bezoek u telefonisch benaderen om de afspraak te bevestigen, de regels door te nemen en te overleggen of het leveren wenselijk/mogelijk is.

Uiteraard kunt u ook altijd per e-mail of telefoon contact opnemen zodat eventuele vragen op correcte wijze beantwoord kunnen worden.

E-mail: info@dvzevenhuizen.nl
E-mail: winkel@dvkrimpen.nl
Telefoon Zevenhuizen: 0180-328231
Telefoon Krimpen: 0180-516563


Betreft levering/aanname van goederen (leveranciers)

Vanuit onze leveranciers zijn losse afspraken gemaakt tot het leveren van goederen. Zodra er wijzigingen plaatsvinden in levertijden en/of aanlevering stellen wij de klant hier z.s.m. van op de hoogte. Ons magazijn is beschikbaar en ook hier zullen alle maatregelen worden getroffen om de risico’s zo klein mogelijk te houden.

Bij vragen over aflevering of goederen kunt u altijd contact opnemen met onze orderadministratie: 0180-512253


Betreft Services

Om het risico op verspreiding en besmetting te voorkomen is ons service beleid iets aangepast.

Mocht u een vraag, klacht of service hebben op uw product dan nemen wij deze altijd serieus. Onze wens is tenslotte dat u tevreden bent over het product dat bij u is geleverd. Echter vanwege de maatregelen die we moeten nemen worden de huisbezoeken op dit moment uitgesteld. Wij nemen uw aanvraag op, koppelen deze naar u terug en vragen u geduld te hebben tot nader bericht en duidelijkheid rondom deze crisis. Aansluitend nemen wij weer contact met u op zodra de situatie rustiger is geworden. Op deze manier wordt u op de juiste manier geholpen en garanderen wij de veiligheid van onze medewerkers.


Tot slot

We hebben gemerkt dat de situatie in een land snel kan veranderen, als er sprake is van wijzigingen in onze dienstverlening zullen wij dit zo snel mogelijk met u communiceren. Verder wensen wij al onze klanten en partners veel sterkte de komende periode. 

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking! 

Bedankt voor uw website bezoek

We begrijpen dat u opzoek bent naar meer productinformatie.

U bent nu wellicht door de ongebruikelijke situatie meer thuis en in de gelegenheid om het oriëntatieproces naar het juiste slaapcomfort ook in uw eigen vertrouwde omgeving te doen. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om advies te ontvangen vanuit huis.

Lees verder...