Droomvlucht Slaapcomfort en Corona

Droomvlucht Slaapcomfort en Corona

Droomvlucht Slaapcomfort en Corona

Update 01 December 2020

Alleen samen krijgen we Corona onder controle. We zetten ons iedere dag in om uw en onze gezondheid te garanderen. Daarom worden onze maatregelen helaas weer strenger. Maar alleen zo bent u verzekerd van veilige service en advies op maat.

Ook wij hadden de situatie graag anders gezien, maar de laatste ontwikkelingen rondom Covid-19 verplichten ons om in onze winkels de regels nog verder aan te scherpen. Zo gaat u goed voorbereid op pad en is uw en onze gezondheid veilig gesteld.

Wanneer u een van onze beddenwinkels bezoekt staat uw gezondheid en die van onze medewerkers voorop.

De Coronamaatregelen kunnen regelmatig worden gewijzigd maar ons advies, een goede kop koffie én maximale aandacht voor u als klant (op 1,5 meter afstand) blijven ongewijzigd!


Persoonlijk advies in een veilige omgeving?

Uw afspraak wordt beloond.

Wanneer u een bezoekafspraak maakt krijgt u alle tijd om veilig en in alle rust door onze winkel te lopen en u te laten voorlichten over het beste slaapcomfort voor u. Om u te bedanken voor het maken van een afspraak belonen wij u met 10% korting op het gehele assortiment*

*Alleen bij een bevestigde afspraak in een van onze beddenwinkels. Niet op lopende acties en kortingen.

Bezoek afspraak aanvragen

Extra veilig in de winkels

Om uw bezoek aan onze beddenwinkels zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen volgen wij de maatregelen die zijn opgelegd door de overheid. Ook proberen wij het risico op verspreiding zo klein mogelijk te houden.

  • Afspraak maken.
    Ons advies is om voorafgaande aan uw bezoek een afspraak te maken of te bellen naar een van onze vestigingen. Dit voorkomt drukte of teleurstelling bij de deur en verzekerd u van een veilige ervaring in de winkel. (Maak een afspraak: Klik hier)
  • Mondkapjes verplicht
    Vanaf 1 December is het verplicht om in openbare ruimtes een mondkapje te dragen, zo ook in onze winkel. Een ieder stelt andere eisen aan het persoonlijke mondkapje. Wij vragen u daarom ook om met een EIGEN mondkapje naar de winkel te komen.
  • Deurbeleid.
    We hanteren voor onze winkel een maximum aantal bezoekers.
    Krimpen aan den IJssel, maximaal 6 bezoekers.
    Zevenhuizen, maximaal 12 bezoekers.
  • Registratie.
    Wanneer u onze winkel bezoekt verzoeken wij u vriendelijk vrijblijvend uw gegevens te registreren voor het contactonderzoek vanuit de GGD. Hierbij wordt uw naam, woonplaats en telefoonnummer genoteerd in het geval er een lokale uitbraak blijkt.

Reeds actieve regels; Uw winkelbezoek zo veilig mogelijk

Het houden van afstand en letten op hygiëne lijkt inmiddels een vanzelfsprekendheid geworden, maar dit lijkt voor nu niet genoeg. Het advies vanuit de GGD is en blijft ongewijzigd wanneer het om contact, afstand en winkelbezoek gaat. Uiteraard leggen wij de regels ook nog even aan u uit zodat u voorbereid op pad gaat:

  • Bent u verkouden of grieperig?
    Dan is het verstandig om even een aantal dagen thuis te blijven en bent u natuurlijk op een later moment altijd weer van harte welkom in één van onze winkels.
    Kom daarbij zo veel mogelijk alleen (of met maximaal 2 personen, wanneer het een bed of matras voor u en uw partner betreft) naar de winkel. We proberen drukte in de winkel te voorkomen, kom dus vooral niet met het hele gezin of familie naar de winkel.
  • 1,5 meter afstand respecteren.
    Houd 1,5 meter afstand van ons winkelpersoneel en andere bezoekers. Dit kan betekenen dat u soms even moet wachten. Wij vragen u vriendelijk hierbij de aanwijzingen van ons personeel op te volgen.
  • Proef liggen? Dat kan!
    De beste manier om comfort te ervaren is het proef liggen in onze winkel. Dit kan op een veilige manier. Zo worden onze kussens voorzien van een hygiëne sloopje, en vermijden we contact bij het advies.
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos. Daarnaast kunt u bij de deur én de balie uw handen reinigen met desinfectie.
  • Ook maken we de winkel met hogere regelmaat schoon. Denk hierbij aan de deurklink, toilet, pinautomaat en tafels waar aan gezeten wordt.

Voorkom drukte, maak een afspraak!

Om een veilig bezoek aan onze winkel te kunnen garanderen stellen wij het op prijs wanneer u vóór uw bezoek een afspraak maakt.

Natuurlijk is iedere bezoeker ook zonder afspraak van harte welkom in onze beddenwinkels. Wel zijn we in deze tijd kritisch om per winkel het aantal klanten te reguleren indien noodzakelijk. Dit doen we natuurlijk voor uw én de gezondheid van onze medewerkers te waarborgen.

Wij adviseren u uiteraard graag. Omdat goed advies tijd kost is het voor ons belangrijk dat we een adviseur beschikbaar hebben om u rond te leiden en te begeleiden. Hiervoor is het maken van een afspraak geadviseerd. Om dubbele afspraken te voorkomen vragen wij u dit minimaal 24 uur van tevoren te doen. Wij bevestigen uw afspraak altijd om misverstanden te voorkomen.

Onze koopavond is weer actief. Wij zijn elke vrijdag tot 20.00 uur geopend*.

*Alle klanten moeten tot onze spijt om 20.00 uur onze winkel hebben verlaten. Een vrijblijvende persoonlijke afspraak maken is voor deze vrijdag avond dan ook zeker aangeraden. Zo kan onze adviseur zich vooraf alvast goed voorbereiden op uw winkelbezoek en uw droomwensen. Onze adviseurs bij Droomvlucht Slaapcomfort blijven immers uw 'Vakmensen voor Droomwensen'.

Bedankt voor uw website bezoek

Wij begrijpen dat u opzoek bent naar meer productinformatie.

U bent nu wellicht door de ongebruikelijke situatie meer thuis en in de gelegenheid om het oriëntatieproces naar het juiste slaapcomfort ook in uw eigen vertrouwde omgeving te doen. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om advies te ontvangen vanuit huis.

Lees verder...

 

Corona maatregelen

Betreft bezorging

Momenteel gaan alle gemaakte afspraken gewoon door volgens planning. Wel informeren wij u extra omtrent de maatregelen die onze bezorgers nemen om de risico’s zo klein mogelijk te houden.

  • Wij vertrouwen op de eigen verantwoordelijkheid van onze klanten en gaan er dan ook van uit dat klanten zelf hun afspraak afzeggen als er verandering komt in de gezondheidssituatie. Onze monteurs hebben het recht om, bij twijfel, de levering niet uit te voeren.
  • Wij houden de gezondheid van onze buitendienstmedewerkers goed in de gaten. Als één van hen één van de eerder genoemde klachten heeft sturen wij de betreffende medewerker direct naar huis.
  • Voordat bezorgen/stoffeerder binnenkomt desinfecteert hij zijn handen.
  • Oude goederen nemen wij op dit moment niet meer retour (lees meer: Oude matras retour)
  • Wij zullen u vragen om uw betaling per bank aan ons te doen. Onze bezorgers hebben een mobiel pin-automaat bij zich dat na elke klant wordt gereinigd mocht u toch liever van deze mogelijkheid gebruik maken.
  • Onze monteurs zullen geen handen schudden en fysiek contact met de klant vermijden.
  • Wij vragen de klant om gepaste afstand te houden (minimaal 1,5 meter) en om bij de montage niet in dezelfde ruimte als onze monteurs te verblijven.
  • In de door de overheid benoemde risico gebieden zullen onze medewerkers van de montagedienst de mondkapjes plicht respecteren.

Concreet betekenen deze maatregelen dat wij voorafgaand aan ons bezoek u telefonisch benaderen om de afspraak te bevestigen, de regels door te nemen en te overleggen of het leveren wenselijk/mogelijk is.

Uiteraard kunt u ook altijd per e-mail of telefoon contact opnemen zodat eventuele vragen op correcte wijze beantwoord kunnen worden.

E-mail: info@dvzevenhuizen.nl
E-mail: winkel@dvkrimpen.nl
Telefoon Zevenhuizen: 0180-328231
Telefoon Krimpen: 0180-516563


Betreft levering/aanname van goederen (leveranciers)

Vanuit onze leveranciers zijn losse afspraken gemaakt tot het leveren van goederen. Zodra er wijzigingen plaatsvinden in levertijden en/of aanlevering stellen wij de klant hier z.s.m. van op de hoogte. Ons magazijn is beschikbaar en ook hier zullen alle maatregelen worden getroffen om de risico’s zo klein mogelijk te houden.

Bij vragen over aflevering of goederen kunt u altijd contact opnemen met onze orderadministratie: 0180-512253


Tot slot

Wij hebben gemerkt dat de situatie in een land snel kan veranderen, als er sprake is van wijzigingen in onze dienstverlening zullen wij dit zo snel mogelijk met u communiceren. Verder wensen wij al onze klanten en partners veel sterkte de komende periode. 

Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking!