Slaapgarantie | Verzekerd van een goede nachtrust | Droomvlucht

Slaapgarantie | Verzekerd van een goede nachtrust.

Wanneer u een matras, boxspring of ledikant koopt bij Droomvlucht Slaapcomfort bent u verzekerd van goed slaapcomfort.

Vanaf het moment dat u bij ons in de beddenwinkel binnen stapt richten wij ons op Optimale Service en advies. Door proef te liggen, een foto van uw rug te maken én advies te geven over uw ideale slaaphouding zijn we in staat om het optimale slaapcomfort voo u samen te stellen. Dit geeft ons de zekerheid dat u een passend product aanschaft. En zorgt voor duidelijkheid bij u over wat u koopt.

Uiteraard begrijpen wij dat u door proef te liggen in de beddenwinkel nog niet weet of het matras ook een hele nacht goed ondersteund. Daarom ligt u bij ons nooit zonder begeleiding en kijken we gelijk naar uw rug, houding en ondersteuning passend bij uw lichaam. Zo onstaat er geen twijfel en zijn wij in staat vol vertrouwen het beste bed voor u samen te stellen.

Omruilgarantie

60 dagen slaapgarantie

Wanneer u bij ons een matras koopt hanteren wij een aantal slaapgaranties. Dit zijn afspraken waar u gebruik van kunt maken, mocht het gekochte product tóch niet aansluiten bij uw comfort.

Bent u na 60 dagen slapen niet tevreden over de ondersteuning van uw matras? Neem dan contact op met onze winkel. Via onze website kunt u een service formulier invullen. Stuur ons uw achternaam, e-mail adres, ordernummer én omschrijving toe en wij gaan voor u aan de slag. 

De spelregels

  • Onze slaapgaranties gelden op alle matrassen uit onze collectie. Afhankelijk van het type matras kan een uitzondering worden gemaakt. Informeer hiernaar in de winkel.
  • Afhankelijk van de matras kan u aanspraak maken op onze omruilgarantie. Bij ons is deze periode standaard 60 dagen. Zo heeft u 30 dagen om te wennen aan uw matras, waarna u alsnog kunt bepalen de kern van het matras te wisselen.
  • Deze omruilgarantie is niet van toepassing indien de matras zichtbaar beschadigd is door oneigenlijk of onvoorzichtig gebruik.
  • Het is mogelijk om van zowel hardheid, als type matras te wisselen. Afhankelijk van het type of merk kunt u binnen de collectie een alternatief uitkiezen. Eventuele meerprijs voor een luxere kern word doorberekend. Keuze voor een andere hardheid.
  • Afhankelijk van de bewerking van het matras kan de kern niet gewisseld worden. Hiervoor zal een geheel nieuw matras moeten worden geleverd. Wanneer dit het geval is zal het oude matras worden opgehaald en vervangen worden voor een nieuw matras. Het oude matras wordt terug gebracht naar de fabriek en gerecycled. Uiteraard overleggen wij vooraf altijd met u de kosten die hierbij moeten worden gemaakt.
  • Gestoffeerde matrassen in een boxspring zullen altijd door ons moeten worden vervangen. Afhankelijk van de boxspring is het mogelijk om, doormiddel van een rits, zelf de hoes te verwijderen. Wij helpen hier uiteraard graag mee.
  • Ruilen van een matras kan slechts éénmalig. Wanneer u voor een tweede maal de matras wenst te ruilen wordt hier €150,- per matras extra voor in rekening gebracht.
  • Voor het omruilen van een matras rekenen wij standaard €60,- levering en retour kosten. Hiervoor komen wij de nieuwe kern brengen en monteren, én nemen wij de oude kern mee terug en sturen wij deze retour.

Droomvlucht Slaapcomfort behoudt zich ten alle tijden het recht voor de slaapgaranties in te trekken, dan wel de spelregels te wijzigen

Laagste prijs garantie

BIJ ONS VIND U ALTIJD DE LAAGSTE PRIJS

Droomvlucht Slaapcomfort hanteert een laagste prijsgarantie. Hoe dit werkt en wat dit voor u betekend leggen we graag even uit.

Lees meer...

Reviews

Prima service

Bij aanschaf goed geïnformeerd. We zijn deskundig en vriendelijk te woord gestaan. Bij levering aan huis bleek ons hoofdbord niet door het trapgat te passen. Gelukkig is er goed met ons meegedacht en is het goed gekomen door het hoofdbord via het dakraam naar binnen te loodsen. Uitstekende service dus!

Sandra uit Capelle aan den IJssel

Goed advies vriendelijk personeel

Zie boven

Patricia uit Den haag

Klantvriendelijk

Netjes en correct advies gekregen1

Marianne uit Krimpen aan den IJssel

Geweldig

De verkoopster was erg aardig en dacht ook mee. Niet opdringerig. Echt een aanrader.

Hendrika uit Krimpen aan den IJssel

Goed advies, uitstekende aankoop

Ik hoefde er geen nacht over te slapen.

Ferry uit Krimpen a/d IJ

Meedenkend en klantvriendelijk

Van na een goede en rustige uitleg in de winkel (Zevenhuizen) naar een geweldig bed in de slaapkamer!

Rick uit Nieuwerkerk ad ijssel

Wij vonden een luisterend oor in een relaxte ontspannen sfeer

Jorie Robbemond van Droomvlucht in Zevenhuizen stond ons vriendelijk te woord, luisterde goed naar onze wensen en nam daarbij alle tijd om ons van advies te dienen, daarbij liet hij ons vervolgens proef liggen op verschillende matrassen die voldeden aan de door ons gestelde eisen. Het was hem niets te veel om, toen wij twijfelden, ons diverse keren te laten switchen van matras. Wij hadden het gevoel dat wij zonder opdringen de juiste keuze hadden gemaakt. Wel was het jammer dat wij vanwege de bouwvak nog ruim een maand moesten wachten op de levering. Plus dat er even een misverstand was over de afleverdatum die wij ter plekke hadden genoteerd, maar naar later bleek niet haalbaar was, zodat wij nog enkele extra dagen geduld moesten hebben. Onze keuze bleek juist want wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

Sijmen Aleman uit ROTTERDAM

Klantvriendelijk personeel

Eerste ervaring met Droomvlucht. Fijne matrassen waar we heel snel aan gewend zijn. Keurig geleverd en aan de afspraken gehouden. Alleen verbaasde we ons over de kosten voor het afvoeren van de oude matrassen....

G. uit Capelle aan den Ijssel

uitstekend behandelt

goed advies om de juiste keus van het bed

M.Molenaar uit nieuwerk a/d ijssel

super

wij zijn ontzettend goed behandeld en hele goede adviezen door ,Marco netjes door de monteurs in elkaar gezet ,en vriendelijke mannen ook die verdienen een pluim wij zullen droomvlucht zeker aanbevelen mvg Henk en Gerda Doornekamp

Henk en Gerda uit Boskoop