Slaapgarantie | Verzekerd van een goede nachtrust | Droomvlucht

Slaapgarantie | Verzekerd van een goede nachtrust.

Wanneer u een matras, boxspring of ledikant koopt bij Droomvlucht Slaapcomfort bent u verzekerd van goed slaapcomfort.

Vanaf het moment dat u bij ons in de beddenwinkel binnen stapt richten wij ons op Optimale Service en advies. Door proef te liggen, een foto van uw rug te maken én advies te geven over uw ideale slaaphouding zijn we in staat om het optimale slaapcomfort voo u samen te stellen. Dit geeft ons de zekerheid dat u een passend product aanschaft. En zorgt voor duidelijkheid bij u over wat u koopt.

Uiteraard begrijpen wij dat u door proef te liggen in de beddenwinkel nog niet weet of het matras ook een hele nacht goed ondersteund. Daarom ligt u bij ons nooit zonder begeleiding en kijken we gelijk naar uw rug, houding en ondersteuning passend bij uw lichaam. Zo onstaat er geen twijfel en zijn wij in staat vol vertrouwen het beste bed voor u samen te stellen.

Omruilgarantie

60 dagen slaapgarantie

Wanneer u bij ons een matras koopt hanteren wij een aantal slaapgaranties. Dit zijn afspraken waar u gebruik van kunt maken, mocht het gekochte product tóch niet aansluiten bij uw comfort.

Bent u na 60 dagen slapen niet tevreden over de ondersteuning van uw matras? Neem dan contact op met onze winkel. Via onze website kunt u een service formulier invullen. Stuur ons uw achternaam, e-mail adres, ordernummer én omschrijving toe en wij gaan voor u aan de slag. 

De spelregels

  • Onze slaapgaranties gelden op alle matrassen uit onze collectie. Afhankelijk van het type matras kan een uitzondering worden gemaakt. Informeer hiernaar in de winkel.
  • Afhankelijk van de matras kan u aanspraak maken op onze omruilgarantie. Bij ons is deze periode standaard 60 dagen. Zo heeft u 30 dagen om te wennen aan uw matras, waarna u alsnog kunt bepalen de kern van het matras te wisselen.
  • Deze omruilgarantie is niet van toepassing indien de matras zichtbaar beschadigd is door oneigenlijk of onvoorzichtig gebruik.
  • Het is mogelijk om van zowel hardheid, als type matras te wisselen. Afhankelijk van het type of merk kunt u binnen de collectie een alternatief uitkiezen. Eventuele meerprijs voor een luxere kern word doorberekend. Keuze voor een andere hardheid.
  • Afhankelijk van de bewerking van het matras kan de kern niet gewisseld worden. Hiervoor zal een geheel nieuw matras moeten worden geleverd. Wanneer dit het geval is zal het oude matras worden opgehaald en vervangen worden voor een nieuw matras. Het oude matras wordt terug gebracht naar de fabriek en gerecycled. Uiteraard overleggen wij vooraf altijd met u de kosten die hierbij moeten worden gemaakt.
  • Gestoffeerde matrassen in een boxspring zullen altijd door ons moeten worden vervangen. Afhankelijk van de boxspring is het mogelijk om, doormiddel van een rits, zelf de hoes te verwijderen. Wij helpen hier uiteraard graag mee.
  • Ruilen van een matras kan slechts éénmalig. Wanneer u voor een tweede maal de matras wenst te ruilen wordt hier €150,- per matras extra voor in rekening gebracht.
  • Voor het omruilen van een matras rekenen wij standaard €60,- levering en retour kosten. Hiervoor komen wij de nieuwe kern brengen en monteren, én nemen wij de oude kern mee terug en sturen wij deze retour.

Droomvlucht Slaapcomfort behoudt zich ten alle tijden het recht voor de slaapgaranties in te trekken, dan wel de spelregels te wijzigen

Gegarandeerd een eerlijke prijs

Bij ons vindt u altijd een eerlijke prijs

Als gerenomeerde winkel met meerdere grote merken is het van belang dat we altijd transparant zijn over onze prijzen. Daarom hanteren wij een laagste prijsgarantie. Hoe dit werkt en wat dit voor u betekend leggen we graag even uit.

Lees meer...

Reviews

Ouderwetse kwaliteit en deskundigheid.

Goede voorlichting en ruim gelegenheid tot uitproberen. Deskundig advies voor terzake deskundige verkoper. ook installatie thuis naar tevredenheid.

W. Klatten uit Nieuwerkerk ad IJsse

Tevreden

We zijn goed geholpen in de winkel. De mevrouw die ons hielp wist ons goed te informeren. Naar onze wensen te luisteren en uiteindelijk hebben we een goede keuze gemaakt. We hebben in alle rust veel kunnen uitproberen. De matrassen zijn eerder gebracht dan gepland een afspraak maken ging vlot. De jongens die de matrassen hebben gebracht dat ging ook allemaal keurig.

Susan uit Capelle aan den IJssel

Blij met onze aankoop bij Droomvlucht Zevenhuizen

Wij zijn heel erg fijn en serieus geholpen in Zevenhuizen. Er was alle tijd om uitleg te geven. De levering duurde iets langer dan we in eerste instantie te horen kregen ( 3 weken ipv 1 week) maar wat is 3 weken in deze rare tijd. De communicatie hierover had iets vlotter kunnen zijn, maar iedereen was erg vriendelijk toen ik zelf belde. Ook de mannen die de levering deden waren zeer netjes en beleefd. We slapen heerlijk op ons nieuwe Serta boxspring en zijn blij dat we dit bij Droomvlucht gekocht hebben.

Marie-Claire van den Heuvel uit Zoetermeer

Wij zijn prima geholpen door de medewerkers van Droomvlucht en zijn blij met onze aankoop.

Ik ga onze ervaring niet in alle details beschrijven, ik ben toch al langer bezig dan 30 seconden, maar we zijn zeer tevreden over de wijze waarop we zijn geholpen en heel blij met ons nieuwe bed. Het enige wat we "misten" is dat er geen hoesjes bij zaten voor de afstandbediening van de elektrische verstelmogelijkheden van het bed. Deze kon je aan de zijkant van het bed hangen, lekker bij de hand en nooit kwijt. Bij de uitleg in de winkel werd de indruk gewekt dat die gewoon standaard inbegrepen waren. Toen het bed werd gebracht en we de medewerkers van Droomvlucht daarnaar vroegen kregen we te horen dat dat een accessoire was, die je apart diende te bestellen (en betalen).

Huib uit Lekkerkerk

Dit noem ik graag een geweldige service!

Aankoop: In de winkel een geweldig prettige sfeer, goed geluisterd en geadviseerd. De informatie met betrekking tot de levertijd en materialen was zeer duidelijk. Ook naderhand nog iets moeten regelen, maar dat werd ook direct voor ons opgelost. Aflevering: er is een half uur vooraf gemeld dat men onderweg was. Fatsoenlijke aanmelding en ook netjes met binnenkomen (voeten vegen). Onze spullen zijn daarna keurig binnen gebracht en netjes uitgepakt, de verpakking is meegenomen. Het waren zeer vriendelijke heren en er werd snel en goed gewerkt. Mij is gevraagd wat de bedoeling was en daar is ook naar geluisterd. Ook is uitgelegd hoe een en ander werkte. Ook bij een tweede keer langskomen met nog af te leveren goederen, dezelfde ervaring. Prima service!

Lenny uit Sprundel

Fijne ontspannen sfeer en lekkere koffie.

We hebben een prachtig bed kunnen vinden bij Droomvlucht, dankzij het deskundige advies van Carolien. Ze heeft goed geluisterd naar onze wensen. Daarna hebben we proef gelegen op verschillende bedden. Wij hebben de Serta Classico elektrisch verstelbaar besteld en hoe fijn kan het zijn, die was ook nog in de aanbieding. Dubbel tevreden dus. Al met al vertrouwen in deze firma en zeer tevreden klanten. m.v.g. Gerrie en Ben Broer

Ben uit Woerden

Alles ok

Prettige ontvangst ,geen opdringend gedrag. Alles ontspannen . De koffie ok. Het advies van een kennis klopte helemaal.

Wim uit Waddinxveen

Ouderwetse echte service!

Vriendelijke ontvangst, alle tijd genomen voor duidelijke uitleg. Vlekkeloze aflevering. Top!

Theo uit Schillemans

Top

Goed geholpen goed advies

Mieke de heer uit Nieuwerkerk aan den IJssel