Slaapgarantie | Verzekerd van een goede nachtrust | Droomvlucht

Slaapgarantie | Verzekerd van een goede nachtrust.

Wanneer u een matras, boxspring of ledikant koopt bij Droomvlucht Slaapcomfort bent u verzekerd van goed slaapcomfort.

Vanaf het moment dat u bij ons in de beddenwinkel binnen stapt richten wij ons op Optimale Service en advies. Door proef te liggen, een foto van uw rug te maken én advies te geven over uw ideale slaaphouding zijn we in staat om het optimale slaapcomfort voo u samen te stellen. Dit geeft ons de zekerheid dat u een passend product aanschaft. En zorgt voor duidelijkheid bij u over wat u koopt.

Uiteraard begrijpen wij dat u door proef te liggen in de beddenwinkel nog niet weet of het matras ook een hele nacht goed ondersteund. Daarom ligt u bij ons nooit zonder begeleiding en kijken we gelijk naar uw rug, houding en ondersteuning passend bij uw lichaam. Zo onstaat er geen twijfel en zijn wij in staat vol vertrouwen het beste bed voor u samen te stellen.

Omruilgarantie

60 dagen slaapgarantie

Wanneer u bij ons een matras koopt hanteren wij een aantal slaapgaranties. Dit zijn afspraken waar u gebruik van kunt maken, mocht het gekochte product tóch niet aansluiten bij uw comfort.

Bent u na 60 dagen slapen niet tevreden over de ondersteuning van uw matras? Neem dan contact op met onze winkel. Via onze website kunt u een service formulier invullen. Stuur ons uw achternaam, e-mail adres, ordernummer én omschrijving toe en wij gaan voor u aan de slag. 

De spelregels

  • Onze slaapgaranties gelden op alle matrassen uit onze collectie. Afhankelijk van het type matras kan een uitzondering worden gemaakt. Informeer hiernaar in de winkel.
  • Afhankelijk van de matras kan u aanspraak maken op onze omruilgarantie. Bij ons is deze periode standaard 60 dagen. Zo heeft u 30 dagen om te wennen aan uw matras, waarna u alsnog kunt bepalen de kern van het matras te wisselen.
  • Deze omruilgarantie is niet van toepassing indien de matras zichtbaar beschadigd is door oneigenlijk of onvoorzichtig gebruik.
  • Het is mogelijk om van zowel hardheid, als type matras te wisselen. Afhankelijk van het type of merk kunt u binnen de collectie een alternatief uitkiezen. Eventuele meerprijs voor een luxere kern word doorberekend. Keuze voor een andere hardheid.
  • Afhankelijk van de bewerking van het matras kan de kern niet gewisseld worden. Hiervoor zal een geheel nieuw matras moeten worden geleverd. Wanneer dit het geval is zal het oude matras worden opgehaald en vervangen worden voor een nieuw matras. Het oude matras wordt terug gebracht naar de fabriek en gerecycled. Uiteraard overleggen wij vooraf altijd met u de kosten die hierbij moeten worden gemaakt.
  • Gestoffeerde matrassen in een boxspring zullen altijd door ons moeten worden vervangen. Afhankelijk van de boxspring is het mogelijk om, doormiddel van een rits, zelf de hoes te verwijderen. Wij helpen hier uiteraard graag mee.
  • Ruilen van een matras kan slechts éénmalig. Wanneer u voor een tweede maal de matras wenst te ruilen wordt hier €150,- per matras extra voor in rekening gebracht.
  • Voor het omruilen van een matras rekenen wij standaard €60,- levering en retour kosten. Hiervoor komen wij de nieuwe kern brengen en monteren, én nemen wij de oude kern mee terug en sturen wij deze retour.

Droomvlucht Slaapcomfort behoudt zich ten alle tijden het recht voor de slaapgaranties in te trekken, dan wel de spelregels te wijzigen

Gegarandeerd een eerlijke prijs

Bij ons vindt u altijd een eerlijke prijs

Als gerenomeerde winkel met meerdere grote merken is het van belang dat we altijd transparant zijn over onze prijzen. Daarom hanteren wij een laagste prijsgarantie. Hoe dit werkt en wat dit voor u betekend leggen we graag even uit.

Lees meer...

Reviews

Super bedrijf…verkoop…planning aflevering zeer klantvriendelijke en bovenal professioneel bedrijf

alles keurig op tijd geleverd en netjes geinstalleerd

Bert uit Den Bosch

Betrouwbaar advies

Hier zijn het vakmensen die je advies geven. Zeker niet de goedkoopste, maar wel de beste. Goede service, inclusief het retour nemen van oude matrassen.

Henk van der Meer uit Rotterdam

Prima

Ervaring van aankoop tot en met aflevering is Als zeer prettig ervaren.

R.D. van craaikamp uit Alphen aan den rijn

Snel en vlot geregeld

snel en vlot geregeld

Jan Oudijk uit MOERKAPELLE

Heel goed, van het begin tot het eind.

Ondanks dat we uit Almere kwamen was de ontvangst in de winkel zeer prettig en persoonlijk en dus de reis waard. De levering uiteindelijk was heel goed. twee vriendelijke jongens die het bed naar de slaapkamer brachten en netjes in elkaar gezet hebben. Namen ook de tijd voor een kop koffie en een praatje tijdens de betaling. Perfect.

C.J.M. uit Almere

Super goed geholpen.

Na dat we eerst zelf rond gekeken hadden bij Droomvlucht of we een ledikant of boxspring zijn we een paar weken later terug gegaan. De keuze was een boxspring. We zijn fantastisch geholpen om een juiste keuze te maken. De keuze van matras en topper is goed uit gelegd en hebben we ter plekke ervaren. Kortom wij hebben nu een geweldige boxspring. Later op de dag terug gegaan met mijn schoonmoeder voor een matras.Die was ook verrast hoe goed ze geholpen was . Het afleveren van de boxspring was ook goed en netjes.

Ronald uit Nootdorp

erg goed

Goed geadviseerd en de aflevering was erg goed . Maar dat wist ik allemaal wel als oud medewerker. Slaap heerlijk en staat ook erg mooi in de slaapkamer. Zal jullie zeker aanbevelen.

Gerda uit Rotterdam

Prima advies goede service

Wij zijn super goed geholpen bij droomvlucht slaapcomfort in Zevenhuizen. De verkoper nam alle tijd en luisterde goed naar onze wensen. Niets was teveel en de verkoper dacht goed met ons mee, waar vindt je dat nog tegenwoordig. Uiteindelijk zijn we geslaagd en hebben een Avek boxspring gekocht. Het bed werd na 8 weken bezorgd door nette bezorgers. We zijn erg tevreden over droomvlucht slaapcomfort. Heeft u een nieuw bed nodig dan bent u hier opmeet juiste adres.

Simon uit Spijkenisse

Goed en klantvriendelijk

Wij kochten een bed bij Droomvlucht en na 4 jaar ging een onderdeel van de motor stuk, er was geen discussie toen wij dit aan gaven. Motor is kosteloos vervangen. Top!

Leo uit Zevenhuizen

fijn

We zijn goed geholpen met duidelijke adviezen. we liggen nu ruim 2 weken op ons nieuwe matras incl. nieuwe kussens, en we liggen heerlijk.

Sylvia Verburg uit Nieuwerkerk aan den IJssel