Oude matras retour
Let op! Wij nemen uw oude matras niet zomaar retour. Lees hier onder onze spelregels.
Wilt u uw oude matras retour mee laten nemen? Wij leggen u graag onze visie en mogelijkheden uit.
Vanuit hygiënisch oogpunt, zowel voor onze klant alsmede onze collega's van de bezorging stellen wij het bijzonder op prijs als u de oude matrassen zelf aanbied bij de milieustraat binnen uw gemeente.
De gemeente heeft in de meeste gevallen de mogelijkheid om gebruikte matrassen te laten recyclen. Als particulier kunt u veel al kosteloos gebruik maken van deze dienst. Dit in tegenstelling tot een bedrijf, welke fors wordt afgerekend voor deze dienst.
Wanneer wij voor u en andere klanten in onze dagelijkse route de oude matras retour moeten mee nemen lopen wij tegen de volgende situatie aan. De retour genomen matrassen staan gedurende de dag tussen alle nieuw te leveren goederen (dekbedden, hoofdkussens en matrassen), een situatie die wij in alle opzichten proberen te vermijden. Dit is volgens onze standaard niet hygiënisch verantwoord.
Toch kunnen wij ons voorstellen dat er situaties zijn waardoor u genoodzaakt bent om van onze retour-service gebruik te maken. Wij zijn dan natuurlijk bereid om onze diensten voor u aan te bieden. Hiervoor hanteren wij de volgende voorwaarden.
Droomvlucht Slaapcomfort
Uw vakmensen voor droomwensen, ook voor ontzorging en service.
Oude matras toch retour? Zo werkt het!
Stap 1:
U koopt een nieuw bed of nieuwe matrassen in een van onze beddenwinkels.
Samen met een van onze adviseurs vindt u het bed of matras dat bij u past. Tijdens de aanschaf van uw nieuwe matras of bed geeft u aan dat u uw oude matras of bed retour wilt mee geven. Dit wordt op de order genoteerd en hier wordt bij de levering rekening mee gehouden. De matrassen dienen vooraf door de klant te zijn ingepakt met de speciale matras-retourzak, welke u in de winkel wordt aangeboden.
- Voor het retour meenemen van een matras rekenen wij een verwijderingsbijdrage. Vraag uw verkoopadviseur naar onze voorwaarden.
- Complete 2-persoons boxspring en/of ledikant worden alleen bij hoge uitzondering door ons afgevoerd. Vraag hiervoor onze verkoopadviseur naar de voorwaarden en kosten*.
Overleg altijd vooraf welke spullen er mee genomen moet worden. Zodat onze monteurs/bezorgers hier rekening mee kunnen houden.
Artikelen die NIET vooraf zijn aangemeld als 'retour product' mogen ten aller tijden door onze bezorgers worden geweigerd.
Stap 2:
Zodra uw order gereed is wordt er een afspraak gemaakt uw nieuwe matras of bed bij u te bezorgen en monteren.
Op het moment van leveren dient uw oude bed netjes gedemonteerd klaar te staan. Ook de oude matras(sen) staan ingepakt in de retourzakken op de begane grond. Hierdoor kunnen onze monteurs deze makkelijk mee nemen. Dit zorgt ook gelijk voor genoeg ruimte voor uw nieuwe bed.
Stap 3:
Genieten van uw nieuwe bed.
Uw nieuwe bed is gemonteerd en klaar voor gebruik. Tijd om te genieten.